Regulamin Sklepu Internetowego www.antyki-artmarco.pl
Właścicielem sklepu internetowego www.antyki-artmarco.pl jest firma Firma Handlowo Usługowa „Art-Marco” ul. Jarocińska 21 , 63-300 Suchorzew, NIP: 608-001-65-77 , REGON: 302598104
Dane do przelewu:
Firma Handlowo Usługowa „Art.-Marco”
ul. Jarocińska 21, 63-300 Suchorzew
Numer konta:
BZ WBK: (PLN) 17 1090 1131 0000 0001 2347 3373
BZ WBK: (EUR) Kod SWIFT: WBKPPLPP IBAN: PL 72 1090 1131 0000 0001 3135 8386
Regulamin obowiązuje od 08.09.2017 r.
- Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w tekście są znakami zastrzeżonymi dla właściciela sklepu internetowego.Wszelkie materiały znajdujące się na stronie Sklepu Internetowego antyki-artmarco.pl są własnością właściciela i zabrania się ich wykorzystywania w celach innych niż związanych ze sklepem internetowym antyki-artmarco.pl
- Zamówienia w sklepie internetowym antyki-artmarco.pl ” dokonać można pod warunkiem zaakceptowania niniejszego regulaminu. Złożenie zamówienia, jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
- Wypełnienie formularza oraz naciśnięcie przycisku „Kupuje i Płace” jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Powoduje to zapisanie w bazie danych informacji wpisanych w formularzu oraz nazwy hosta nadawcy i godziny wysłania formularza.
- Sklepu Internetowego antyki-artmarco.pl zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zamówienia w przypadku niemożności jego realizacji. W przypadku przedłużenia się terminu realizacji zamówienia lub zmiany ceny zamawianego towaru sklep internetowy zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego antyki-artmarco.pl oraz składanie zamówień nie wymaga rejestracji i logowania.
- Firma nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody w wyniku działania Sklepu Internetowego antyki-artmarco.pl spowodowane usterką techniczną urządzeń i oprogramowania służącego do poprawnego funkcjonowania Sklepu Internetowego antyki-artmarco.pl, działaniem osób trzecich lub w wyniku siły wyższej na które Spółka nie miała wpływu.
- Informujemy, że dane osobowe podane w formularzu zamówienia w sklepie internetowym antyki-artmarco.pl, są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 929 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim.
Sprzedaż
- Sklep Internetowy antyki-artmarco.pl prowadzi sprzedaż przedmiotów w sieci Internet przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, a informacje na temat przedmiotów wraz z ich ceną są zamieszczone na podstronie z przedmiotem.
- Ceny przedmiotów na stronach sklepu Internetowego antyki-artmarco.pl są określone w polskich złotych PLN i zawierają podatek. Do podanej ceny Firma może doliczyć opłatę za transport w przypadku wybrania przez Klienta innej formy odbioru przedmiotu niż osobisty. Warunki dostaw są opisane w dziale „Koszt dostawy” sklepu Internetowego antyki-artmarco.pl
- Firma za sprzedane przedmioty i usługi sklepu Internetowego antyki-artmarco.pl każdorazowo wystawia faktury VAT marża lub faktury VAT.
- W celu złożenia zamówienia należy wybrać przedmiot mający być przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć w przycisk „Dodaj do koszyka”. W chwili dodania przedmiotu do koszyka rozpoczyna się otwarty proces zakupów, co oznacza, iż Klient może do koszyka wprowadzić dowolną liczbę przedmiotów, jak również usunąć je z koszyka.
- W celu dokonania zakupu przedmiotów należy najechać myszką w lewy górny element Sklepu Internetowego antyki-artmarco.pl kliknąć w przycisk „Zobacz koszyk / Zamówienie”, następnie wypełnić dane formularza zamówienia, w tym dane do faktury i dostawy, a następnie kliknąć w przycisk „Kupuje i Płace”.
- Złożenie przez Klienta zamówienia oznacza złożenie Firmie oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego przedmiotu.
- Klient może zmodyfikować dane do faktury i dostawy, które podał w formularzu zamówienia kontaktując się ze sklepem internetowym poprzez zakładkę Kontakt na stronie antyki-artmarco.pl.
- W przypadku udzielenia przez Klienta w formularzu zamówienia błędnych lub niepełnych danych do faktury i dostawy, Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostawie przedmiotu.
Płatność
- Płatność za wybrane przedmioty następuje w momencie skutecznego wypełnienia przez Klienta formularza zamówienia tj. po kliknięciu przez Klienta przycisku „KUPUJE I PŁACĘ” znajdującego się pod rubrykami formularza zamówienia i przejściu Klienta do wykonania płatności.
- Rozliczenie transakcji internetowej (e-przelew, płatność kartą płatniczą, bądź kartą kredytową) następuje za pomocą modułu płatności (Przelewy24.pl), który Sklepowi Internetowemu zapewnia: PayPro SA ,60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15 NIP 779-236-98-87, REGON 301345068 Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 4 500 000 zł na podstawie Regulaminu dostępnego pod adresem internetowym: https://www.przelewy24.pl/regulamin
- Za skuteczne dokonanie zakupu przedmiotu uznaje się moment wpłaty dokonanej przez Klienta (potwierdzonej przez moduł płatności) na rzecz Sklepu Internetowego.
Transport
- Zakupione przez Państwa przedmioty dostarczane są poprzez wyspecjalizowane firmy przewozowe lub firmy kurierskie.
- Każdy zakupiony przedmiot podlega profesjonalnemu zabezpieczeniu i zapakowaniu na czas transportu.
- Towary powyżej kwoty 1500 zł dostarczamy bezpłatnie na terenie całego kraju na podany adres. Do bezpłatnego transportu nie wlicza się wniesienia do budynku i montażu. W przypadku wielogabarytowego i ciężkiego przedmiotu klient na miejscu zobowiązany jest to organizacji odpowiedniej ilości osób do pomocy w rozładunku i do wniesienia.
- Termin dostawy od 5 do 15 dni roboczych licząc od dnia zaksięgowania wpłaty całości lub zaliczki na naszym koncie. Każdorazowo termin i godzina w przybliżeniu jest uzgadniania z klientem na kilka dni przed planowaną dostawą
- Po dostarczeniu towaru klient zobowiązany jest do odbioru przedmiotu oraz podpisania protokołu odbioru osobiście lub przez upoważnionego pełnomocnika.
- Towar można zwrócić w terminie do 14 dni bez podania przyczyny pod warunkiem dostarczenia towaru w nienaruszonym stanie do sprzedającego tj. Firma Handlowo Usługowa „Art.-Marco” ul. Jarocińska 21, 63-300 Suchorzew
Prawa Klienta, reklamacje i zwroty
- Klient może odstąpić od umowy zawartej na odległość (gdy wszedł już w posiadanie produktu) w terminie do 14 dni bez podania przyczyny.
- Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia, jeśli zamówione przedmioty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki lub transportu przez Sklep Internetowy.Rezygnacja z takiego zamówienia powinna odbyć się niezwłocznie w formie kontaktu Klienta ze Sklepem Internetowym.
- Odstąpienie od umowy sprzedaży zgodnie z powyższą ustawą wymaga złożenia przez Klienta oświadczenia i dostarczenia go Spółce na piśmie. Klient ma prawo zawnioskować do sklepu internetowego o wzór oświadczenia odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Zamawiający zobowiązany jest do zwrotu przedmiotu w stanie niezmienionym, w terminie wynikającym z obwiązujących przepisów prawa. Wszelki koszty związany ze zwrotem przedmiotu w wyniku odstąpienia od umowy ponosi Klient.
- Klient ma prawo do reklamacji towaru w terminie 30 dni od wydania przedmiotu Klientowi. W celu złożenia reklamacji Klient winien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem Internetowym.Klient ma prawo zawnioskować o wzór pisma dot. reklamacji.
- Sklep Internetowy nie odpowiada za reklamacje dot. stanu przedmiotu, który uległ pogorszeniu od momentu wydania przedmiotu Klientowi oraz za ew. wady przedmiotu, które były znane Klientowi w dniu zakupu.